Alla inlägg den 7 juni 2012

Av EliDa - 7 juni 2012 16:42



Inget är som väntans tider och jag får nog vänta tills imorron

eller kanske nästa vecka på att få se mina skattepengar på kontot

Av EliDa - 7 juni 2012 12:17

Har legat och sovit en stund nu på förmiddagen, behövde det efter att inte fått så mycket sömn inatt. Emelia hostar något så förskräckligt så jag har svårt att koppla av. Hon sover fortfarande äntligen utan att hosta. Så hon får ligga så länge hon behöver. Jag skulle behöva röja lite igen, både i tvättstugan och köket + hela bottenvåningen som behöver dammsugas. Men det får vänta, får hoppas jag hinner lite innan Rickard kommer hem. Febern kommer och går så det får bli hemma även imorron.....skittråkigt eftersom Kotten ska på skogsutflykt med egen matsäck i ryggsäck. Hade varit så mysigt för Emelia att vara med. Det lider ju inte hon av och det kommer ju fler såna tillfällen men det känns tråkigt för mig. 


Igår tog Rickard Emelia när jag gick bort till Jessica och träffade henne och Anna några timmar. Det var skönt att få lite egentid, fungerar ju inte annars. Under kvällen igår lossnade det små bitar av det tunga jag bär på. Vet inte riktigt vad det är men det är väl mycket med det ekonomiska, jobbsökeri, smärtan och att känna att jag inte bidrar med något. Jag stänger in mycket och stänger därmed ute Rickard. Jag visar inga känslor, ingen kärlek utan känner mig bara anti. Det jag har går till barnen, jag ska finnas till för så många....men jag då? Vem är jag i allt. Visst visar dom kärlek till mig också, kanske mer än jag förtjänar. Jag måste försöka bättra mig, ändra mig för jag vill inte må så här men det är svårt att ta sig ur det där antihjulet. Det blir lite rörigt kanske, inte lätt att få ner det jag känner i skrift när jag inte riktigt vet vad det är.....men förhoppnings blir det bättre och lättare med tiden.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards