Alla inlägg den 17 juni 2012

Av EliDa - 17 juni 2012 12:37

Idag fyller "svärmor" år, vi hade tänkt åka dit och fira henne men stannar hemma. Emelia har förmodligen fått någon infektion i ögat/ögonen. Det ena är lite svullet och har kladdat mer men såg förut att även det andra börjar ge ifrån sig kladd. Lite feber har hon också så det får bli en hemmadag från dagis imorrn så får vi se om det förvärras eller inte. 


Här är det rätt tomt utan barnen. Även Isabella drog iväg igår för att sova hos en kompis men kommer ju hem senare misstänker jag. Hoppas Kristoffer har det bra på lägret och inte blivit allt för blöt. Men tydligen regnade det värst under natten och avtog när dom började vakna imorse. Dessutom sover dom i tält med kamin så värme har dom. Hade varit kul att åka och hälsa på en dag men vi hinner nog inte det. Dels för Emelias skull om hon nu blir sämre. Men Rickard ska köra Viking nu under sommaren så han jobbar tidiga mornar eller sena kvällar. Exet och Tina skulle väl åka ut så dom får hälsa från oss   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards