Alla inlägg den 20 juni 2012

Av EliDa - 20 juni 2012 19:15

Idag har jag nog varit värsta sämsta tänkbara mamman, fy för mig. Har varit på uruselt humör mest hela dagen och det är svårt att vara snäll längre stunder. Kristoffer måste känt sig väldigt välkommen hem när han kom hem och berättar att han glömt mina gummistövlar på lägret. Blev arg och tyckte det var det värsta som kunde hända typ. Men so what.....egentligen? Han kom ihåg allt annat och det är väl värt beröm? Någon har säkert fått med dom så dom kan ju komma tillrätta, annars får jag väl köpa mig nya....lite snyggare och roligare. Kristoffer är inte den enda som fått skäll, även Emelia har jag härjat på för hon hittar på bus och inte lyssnar. Mot kvällen nu var det riktigt så jag längtade efter att hon skulle gå lägga sig. Hon har inte sovit idag (somnade fem minuter men jag var lite jävlig och väckte henne eftersom klockan var över tre i eftermiddags) så hennes humör har ju inte heller varit det roligaste att hantera. Dessutom har jag ju varit ensam hela eftermiddagen och in mot natten hela veckan och det känns, jag hinner ju för f*n inte tanka egen energi, för det gör jag ju inte vid datorn direkt om dagarna även om jag hinner sitta korta stunder. Är själv ganska trött så jag borde nog försöka komma i säng lite tidigare ikväll. Imorrn ska vi på ett litet midsommarfirande på dagis och efter det jaga skor till Kristoffer och mig....kanske nya stövlar också innan dom ska hem till Exet imorrn em. Får ju hoppas jag vaknar på rätt sida imoorn, annars blir det inte lätt   


  Förlåt ungar för idag, jag älskar er   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards