Alla inlägg den 8 juli 2012

Av EliDa - 8 juli 2012 12:25

Lathetens dag känns det som, jag orkar inget....höll tom på att somna i soffan. Känner mig yr och konstig i kroppen, läskig känsla. Kristoffer sov länge, kände att jag inte hade lust att väcka honom men halv elva får räcka som sovmorron. Isabella sover fortfarande men hon har en kompis på besök så henne törs jag inte störa. Dom bäddade och fixade på studsmattan igår för att sova där men som det verkar regnat inatt gav dom nog upp den idén ganska snabbt. Skorna stor inne och allt dom fixade med är borta. Men förhoppningsvis blir det bättre väder snart igen så dom kan göra om försöket. Nu ska jag ta och blaska av ansiktet och fixa lite lunch, börjar bli dags för det tror jag. Får nog bli amerikanska pannkakor....lätt och gott. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards