Alla inlägg den 17 juli 2012

Av EliDa - 17 juli 2012 08:41

Inatt låg jag vaken igen, sååå irriterande att vakna och inte kunna somna om. Det är för varmt i sovrummet (kärringhetta?), sängen är för mjuk, kudden för platt och så den förbaskade axeln/armen som bara gör ont och gör det svårt att ligga bekvämt. Vet inte hur många gånger jag var uppe, drack, vände på täcket, fluffade kuddar och vände och vred för att hitta tillbaka till sömnen. Tog två Panodil och en Pronaxen och till slut måste jag somnat för jag vaknade av Rickard och Emelia som fixade frukost i köket. Nu är dom och besiktar husvagnen så jag har lite egentidHar hunnit duscha, fixat i köket, dvs tömt och fyllt diskmaskinen, torkat av bänkar och gjort lite fint. Har även slängt i tvätt (tar det någonsin slut?) Få se vad dagen erbjuder senare, vi måste nog handla lite.....igen. Blöjorna är på väg att ta slut och sen är det väl mjölk och annat sånt vardagligt som behövs, ingen storhandling alltså. 

Av EliDa - 17 juli 2012 07:49

 

Dagens frisyr på Emelia

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards