Alla inlägg den 30 juli 2012

Av EliDa - 30 juli 2012 19:43

Känns som det var nyss jag skrev gårdagens inlägg, den här dagen bara försvann som så många andra dagar. Vi lämnade barnen strax innan 14, sen hämtade vi en liten trehjuling jag hittade på Fbloppisen. Efter det så åkte vi in till Linköping och besökte två bilhandlare. Det är ju bara drygt ett år sen vi bytte bil men det börjar bli dags igen.


Bilen vi köpte förra året har ju inte gått som den ska på nästan hela tiden. Rickard har bytt nästan allt i motorhuven och det hjälper inte. Först tittade vi på en Mazda 6, bara provsatt och den var stor och rymlig. Men den var bara sex år gammal och redan rostig. Sen provkörde vi en Peguot 307, en diesel som vi (läs Rickard) tycker det ska vara. Den gick bättre än våran Citroen så det lutar åt att det kan bli en sån men vi får väl se. Det kollas och diskuteras med svärfar just nu. Jag kan ju nada om bilar och kollar nog mest på utseende. Det slutliga beslutet får R ta. Men jag tror det kan bli en annan bil innan sommaren är slut för det går snart inte med den vi åker i idag. 

Av EliDa - 30 juli 2012 19:38

Såg precis att det är två år sen Vilda somnade in idag, har haft så mycket annat att göra och tänka på att jag inte hunnit komma på det.....Fina Vilda, hoppas du har det bra med Tufsa nu   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards