Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av EliDa - 10 augusti 2012 16:03

Nu har vi fått hem våran nya familjemedlem....dvs bilen. Rickard tog med sig Emelia och sin bror igår och hämtade den i Västerås. Idag har vi åkt hela familjen och det känns väldigt positivt. Emelia kan sitta i sin stol på mittensätet utan att det blir för trångt för dom andra två.


Vi har varit på banken där jag skrev på papper så Isabella ska kunna få konto och bankkort tills hon fyller 15. Så nu är det fixat + ett IDkort. Sen fortsatte vi hem till mamma/mormor för lite glass och fruktsallad och avlämning av Isabella. Nu är det bara jag och Emelia hemma medans grabbarna kör ner husvagnen till Torpet. Dom borde komma snart så då får det väl bli matlagning och fredagsmys. Först ska jag bara dricka en mugg kaffe.


Jag är lite rädd att mobilen håller på att göra sitt sista, just nu går det inte att lägga den på laddning. Det har varit lite glapp men jag hade hoppats det skulle funka ett tag till. Kommer bli knäpp utan min Samsung, men får väl använda en annan vi har liggandes här hemma tills det kan bli något nytt. 


Bild på bilen kommer, ska ta några stycken med kameran nån dag. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards