Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av EliDa - 31 augusti 2012 15:12

Ännu en vecka har passerat, skönt med fredag trots att man bara går hemma. Vissa nätter har jag sovit så dåligt så känt mig som en zombie när klockan ringer. Men trots det har jag tvingat iväg mig för att lämna Emelia då hon behöver sina timmar på förskolan. Vissa mornar blir hon hysteriskt arg och ledsen men det är ilsken gråt. Mest på test tror jag för att se om mammahjärtat brister och jag tar med henne hem igen. Men det går ju över och när jag kommer för att hämta så har hon kommit igång ordentligt. Andra mornar går det lättare att säga hej då....som imorse. Hon gick villigt med på att överlämnas och vinkade och skrattade i fönstret när jag gick....vad hände där liksom   


Det börjar kännas att vi inte haft dom stora på snart två veckor. Emelia frågar efter dom och jag börjar sakna mina   I förrgår gick vi förbi skolan och hälsade lite snabbt på Kristoffer där han satt och åt. Emelia blev så glad och ville ge honom en stor kram. Isabella har vi sett bakpå kompisen Julias moppe så det har blivit en vinkning. Men det ska bli skönt på måndag när dom kommer hem hit igen *längtar*

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards