Alla inlägg den 7 februari 2013

Av EliDa - 7 februari 2013 15:22

Nästan en hel vecka avklarad igen, idag fick jag gå hem precis när vi skulle servera mat. Kristoffer hade ont i huvudeti morse men tog en alvedon innan jag gick till jobbet. Han gick till skolan men orkade inte riktigt hela dagen. Eftersom han inte har egen nyckel så var det bara att hämta Emelia och sen plocka upp Kristoffer på vägen. Hemvägen var halkig, Bambi på hal is kändes det som. Varför ploga halvdant och sen inte sanda? Vi halkade flera gånger både Kristoffer och jag. Tur att jag hade vagnen, hade fått krypa hem annars. Får väl se hur det känns för honom ikväll men han får nog ta en hemmadag imorron. På söndag är han bjuden på kalas så hoppas han inte blir sjuk så han inte kan gå. 


Är så trött, hade varit skönt att slumra på soffan en timme men det är nog svårt. Måste ta ett röjartag i köket och plocka ur diskmaskinen och fylla på med nytt. Sen är det snart dags att börja med mat....igen. Har inte haft någon motivation till det dom sista dagarna. Är inte hungrig, då är det inget kul att stå vid spisen. Vet inte vad jag ska hitta på......tråkkänsla i hela kroppen. Hoppas det snart släpper och kroppen känns lite piggare. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards