Alla inlägg den 4 mars 2013

Av EliDa - 4 mars 2013 15:39

Hemmet har invaderats av dom två större, det spelas musik, slängs saker i golv (fråga mig inte varför) och nyss hade Isabella trappträning. Båda var ute och sprang men kom snart in igen och fortsatte med lite styrka   Vet inte vad det är för ryck dom fått....vårkänslor kanske. Den lilla hon sitter i soffan och kollar på en film med Hello Kitty.


Jag har egentligen en massa jag borde göra. För en vecka sen var hemmet i bättre skick än på länge men nu ser det ut som jag-vet-inte-vad-men-så-tråkigt igen. Det tar väl inga tider att röja upp men jag har på känn att det bara blir så det ser skapligt ut igen. I allafall fram tills visningen då det måste se bra ut igen. Nu har jag blivit distraherad en stiund av Isabella som visade videor på Youtube. Måste väl börja fundera på något i matväg....igen. 

Av EliDa - 4 mars 2013 06:15

Bild 33/365


För ett par år sen scrappade jag ihop några tändsticksaskar och gav bort i julklapp. Bl.a den här med Tema 177 Lila som vi gett till "svärföräldrarna"


 

Av EliDa - 4 mars 2013 00:15


Hipp Hipp Hurra

För Jessica Idag

Kram från oss alla 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards