Alla inlägg den 6 april 2013

Av EliDa - 6 april 2013 13:40

Igår ringde tjejen om min lägenhet, har jag tur så kan jag få tillgång till nycklar runt den 18, 19 så förhoppningsvis kan flyttlasset börja gå redan den 20. Vore toppen. Det hänger bara på dom andra, om dom godtar budet på mellanskillnaden i hyra då det blivit lite missförstånd. Men jag behöver inte gå in och betala något.....i värsta fall får jag vänta tills månadsskiftet men hon trodde inte det. Hon hade planer på att flytta nästa helg och så ska det städas och besiktas.

Av EliDa - 6 april 2013 13:32

Kroppen värker, framförallt ryggslutet. Känner mig tung i huvudet och näsan har börjat droppa.....vill inte bli sjuk. Helst av allt skulle jag vilja stoppa ner mig i soffan och bara vara men jag måste nog skärpa till mig. Får stoppa i mig ett par alvedon så känns det kanske bättre ett par timmar. Kristoffer har matcher mellan 15 och 17 idag och så måste jag närvara på ett föräldramöte efteråt, Stefan och Tina kunde inte. Tycker det är liiiite sent att lägga match på eftermiddag till tidig kväll en lördag men men. Jag ska ta med mig Emelia så hon får komma ut lite. Rickard stack ivägg ett tag. Så får jag väl fundera ut något snabbt ätbart till kvällen så han kan handla på vägen hem. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards