Alla inlägg den 7 april 2013

Av EliDa - 7 april 2013 08:22

Fick en nys och fryskväll igår, det tog sin lilla tid att tina upp efter fotbollen. Så länge solen var framme så var det riktigt skönt. Men tyvärr var det rätt molningt så det blev ganska kallt. Till slut var fotbollen över och så föräldramötet som tog sin lilla tid. Det var rätt skönt att komma hem kan jag säga. När Rickard kom tillbaka från sitt slängde vi ihop lite tacofärs som vi åt i pitabröd tillsammans med lök, grönsaker och dressing. Soffhäng resten av kvällen och Emelia somnade rätt skapligt, hade räknat med att hon skulle sova när vi kollade på Kristoffer men inte då....full rulle. Idag blir det som vanligt en hel del tvätt och så ska vi städa för imorrn skulle mäklaren visa huset för en spekulant. Men först sconesfrukost.....yummie   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards