Alla inlägg den 18 april 2013

Av EliDa - 18 april 2013 06:35

Igår var det besök på AF och FK för min del. Efter FK kändes det lite ljusare med hoppet om bostadsbidrag. Har nu fyllt i tillgångar och skulder som det ser ut idag, så får jag justera när huset är sålt eller lånen överskrivna och vi är överens om återstående lån. Jag hinner ju inte få något utbetalt denna månad så på något sätt måste jag lösa det men det fixar sig nog tror jag. Sen blir det säkert en knaper månad då jag även måste fylla på både kyl och frys där så det här blir spännande. Men det gör inte att jag längtar mindre efter att få flytta, allt fixar sig i slutändan....det gäller att vara optimist. 

Av EliDa - 18 april 2013 06:28

Ingen mer som blivit magsjuk tack och lov. Men jag tror Emelia får vara hemma idag, dels så regnar det småspik utanför och dels så ska det städas inför eftermiddagens visning. Hoppas nu det inte blir avbokat som sist. Ska ringa dagis och kolla läget med magsjuka där för om det går så stannar vi hemma även imorgon. Vill inte ha hit mer baskilusker. Kristoffers Majblommeförsäljning har gått väldigt bra och han ligger i och är duktig, få se om han vill ge sig ut idag när vädret är som det är. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards