Alla inlägg den 2 juni 2013

Av EliDa - 2 juni 2013 16:00

Bild 65/365


Dessa vänner får gestalta Tema 320 Trio, Bamse med Skalman och Lille Skutt

 

Av EliDa - 2 juni 2013 14:09

Äntligen får jag sitta vid datorn, blir inte så mycket när dom två stora slåss om att få sitta. Men nu är Kristoffer iväg på fotbollsmatch och Isabella ska ta en dusch. Kändes sådär att skicka iväg K till fotbollen....störtregn och åska. Men han verkade ändå tapper och taggad när han cyklade iväg. Matchen är på hemmaplan så jag får se om vädret blir lite bättre tills tre så kanske jag går och kollar. Känns lite tråkigt att vara där ensam, även om jag pratar med andra föräldrar så känns det ensamt att visa intresse. 


Emelia är hos Rickard några timmar, blir lite väl långt till nästa helg innan dom får ses. Känner mig lite halv utan henne så det är något jag behöver vänja mig vid. Igår var pappa och Lisa här, väldigt trevligt då det var ett tag sen sist. Dom hade med sig gott köpefika och presenter till K och E som hunnit fylla år. K fick 300 kr och Emelia fick en dockvagn, tyckte att hon behövde ha en här till sina dockor och nallar. Jag ska också få present....inflyttningspresent. Det blir ett litet cafe´set till balkongen *Tack ska ni ha* Få se när det blir, ska bli mysigt att få sitta därute. 

Av EliDa - 2 juni 2013 14:02

Bild 64/365


Var hos Jessica och Fredrik i fredags och åt grillat. Tyckte dessa lågor passae bra till tema 56 Eld


 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards