Alla inlägg den 6 juni 2013

Av EliDa - 6 juni 2013 20:01


6 Juni och fina Sveriges nationaldag och det har varit en toppendag...vilket sommarväder (och värme!) Jag har varit i Valla och Gamla Linköping med Jessica och Fredrik. Där har vi strosat, fikat i gräset, häslat på folk och det viktigaste av allt....jag har jagat teman till 365 foton     Har målade flaggor på armarna, köpt en LHCtröja till billigare pris och fått två fribiljetter till en match i höst....kul! När vi var nöjda med firandet så åkte vi in till Linköping City. Där blev det ett besök på Lagerhaus, hade ett presentkort jag fick i höstas. Så jag köpte en blomlåda + tre krukor i vitt och turkost och en turkosrandig matta. Allt det ska ut till balkongen, ska bli så kul att få piffa. Blev även en sväng till Plantagen för inköp av lite sommarblommor också. Sen var det bara att åka hem, dagen har bara försvunnit och jag är så där skönt trött som man blir efter en dag ute. Är så nöjd med dagen, imorrn ska jag plantera blommor, städa balkongen och så hoppas jag på att jag kanske får dom där möblerna pappa skulle ordna....får väl ringa och kolla läget hur det ser ut   

Av EliDa - 6 juni 2013 07:59

Får ligga i om jag ska hinna ta alla bilder innan årets slut....85 bilder back. Men jag är på hugget nu, letar i årets bildarkiv efter passande bilder och spanar efter teman. Har även slängt in någon mobilbild och slutat med att skriva om bilden....en bild säger ju mer än tusen ord sägs det ju. Det kändes dessutom svårt att hittade kul text till bilderna och det började kännas tjatigt. Men på dom äldre bilderna får texten vara kvar. Är pedant men någon måtta får det vara   Nu jäklar kör vi järnet!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards