Alla inlägg den 8 juni 2013

Av EliDa - 8 juni 2013 19:37

Ikväll känns det inte lika tungt, inte än i allafall....undviker musik och tankar på det tråkiga. Har haft en skön dag på stan med mamma och Isabella. Shoppat...dvs gjort av med lite för mycket pengar alltså men det var det värt. Blev ett linne till mig + en tröja som mamma betalade *tack* Köpte ett linne + shorts till Emelia, en påse med badges till den One Direction tokiga Isabella och en plansch till Kristoffers rum. Det var tänkt att den skulle täcka över några fula hål men den blir nog för liten. Så istället för att sätta upp den så avvaktar jag och ser vad ungarna tycker...om vi ska köpa en ram till den först. Köpte krokar jag tänkte sätta på handdukshållaren till duschhandukarna men dom passade inte heller....gahh vilket ögonmått man har. Få se om det går att lösa ändå, annars var dom inte så dyra så det gör inget att dom blir liggande i väntan på bättre ändamål. Så hittade jag några fina dekoratonspinnar till mina blommor på balkongen. På måndag kommer pappa med möblerna....vad fint det kommer bli. Vill också ha en grå balkongmatta att lägga ut över hela betonggolvet, blir skönare att gå på och så matchar det det turkosa inslaget bättre än vad en grön skulle göra. Får sätta upp på önskelisatn helt enkelt för nu måste jag hålla i dom pengar som finns kvar. Vi åt även lunch på Taste Of Thai för presentkortet jag och Rickard fick i julklapp. Det blev Isabella jag bjöd istället då vi aldrig utnyttjade tillfället att gå ut och äta. Rickard fick ta Emelias presentkort på kläder och shoppa till henne. Nu blir det slappt resten av kvällen med lite godis och dricka. Slöglor på Prinsessans Madeleines bröllop och sitter vid datorn....passar mig fint ikväll   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards