Alla inlägg den 11 juni 2013

Av EliDa - 11 juni 2013 16:32

Har suttit på balkongen och druckit kaffe och fikat på Mariekex med ost och smör. Emelia skrek ner till några gubbar på gatan "Vi fikar här" Haha, sen fiskade hon efter uppmärksamhet från en arbetskille precis nedanför. Hej, Tjena osv men han svarade inte förrens efter en stund då han hörde henne.


Nu kämpar vi på med ett par helvetestimmar innan läggdags. Ett utbrott Deluxe avklarat, och några små förstås. Fick gå in från balkongen för hon skrek och bar sig åt. Ikväll är det tvättstuga, ska snart gå ner och ladda maskinerna. Sen blir det ut en sväng med Emelia så hon får cykla på sin trehjuling en stund innan lite lätt kvällsmat och bad. Har fått rabarber av både Rickard och Pappa/Lisa så jag har kokat ihop kräm som vi ska ta ikväll tänkte jag. 

Av EliDa - 11 juni 2013 12:54


Nästa gång tårarna rinner så ska jag leta fram den här  

 

 

 



Av EliDa - 11 juni 2013 12:41

Börjar likna något på balkongen nu när möblerna är på plats. Lite mer piff och jag kommer vara supernöjd   


             

Klicka för större bilder 






Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards