Alla inlägg den 13 juni 2013

Av EliDa - 13 juni 2013 16:30

Min stora tjej har slutat nian....hur gick det till? Vart tog dom tre sista åren vägen sen dom slutade sexan, känns som förra året...typ. Kristoffer börjar femman till hösten, bara två år kvar innan han börjar högstadiet....min lilla stora kille. Avslutningen var så fin, lagom långa tal och mycket bra underhållning av eleverna själva. Emelia skötte sig bra med lite godismuta och napp. Efter att vi vinkat hejdå till traktorn med klass 9A åkte vi hem till Jessica och Fredrik. Dit kom sen både Isabella och Kristoffer och vi slapp sitta ensamma här och fira. Det blev både smörgåstårta och jordgubbstårta. Mätt fortfarande och lider av matkoma...skulle kunna ta en microlur. Men måste snart tillbaka och hämta Emelia, hon stannade kvar hos Jessica. Badade med kläderna på så det blir att ta med ombyte. Kristoffer har fotbollsträning...sista för sommaren som är fastställd vid detta laget, kan bli någon ströträning. Isabella ska iväg och fira med kompisar, det blir grillat och lite annat kul....kommer hem nykter hoppas jag   Bilder har jag inte orkat ladda över än men det kommer.....

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards