Alla inlägg den 17 juni 2013

Av EliDa - 17 juni 2013 19:03

Det är sommar, då blir bloggen lidande, fint väder och ungar som sitter mer än dom borde gör att jag inte har samma tid att uppdatera. Har ju dessutom barnen några extradagar nu för att få flyt i sommarschemat utan för mycket farande för dom. Men jag mår bra, Emelia mår bra förutom det hysteriska skrikandet så fort hon ser småkryp   Värre blir det när hon är trött tror jag, för ibland reagerar hon knappt. Ganska jobbigt och jag funderar på att söka hjälp hos Bvc för det måste ju bearbetas....men hur?


I förra veckan skickade jag för första gången på väldigt väldigt länge in en ansökan på en utannonserad tjänst. Idag ringde dom och ville ha mig på interljuv (?) Blev väldigt förvånad då det inte var något jag räknat med. Men ändå kul, få se om det ger något mer. 


Rickard och jag har börjat närma oss varann, sakta och vi har mycket att prata om och just nu finns det inte så mycket tid men vi tar det lugnt så får vi se vart det leder. Någonstans har jag känslor kvar, annars hade jag inte varit så ledsen och berörd när jag tänker på hur fel allt har blivit. Det gick snabbt att flytta även om det inte kändes så i väntan på att få komma från huset. 


På fredag är det Midsommarafton, barnen åker hem någon dag innan och jag tar med mig Emelia till Sommen innan Rickard hämtar henne för sin helg. Hoppas vädret håller i sig....Ha det fint   

Av EliDa - 17 juni 2013 10:45


Hipp Hipp Hurra för Britt-Marie idag

Kram från Elisabeth, Rickard

Isabella, Kristoffer & Emelia 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards