Alla inlägg den 19 juni 2013

Av EliDa - 19 juni 2013 17:48

Vad kul det är att stå vid spisen och laga mat när det saknas tre stycken   Emelia är borta hos Jessica och badar, hon äter säkert där också. Blir bra, raka vägen i säng sen   Kristoffer ringde precis och skulle följa med kompisen en sväng, K på cykel och kompisen på inlines. Isabella var hemma när jag kom från Jessica, ombytt och klar för gymmet. Hon har blivit sponsrad ett gymkort av oss vuxna för hon ville börja träna (bra där) Så det får bli mat i omgångar och så mjukglass till efterrätt/kvällsfika. 


Fick besök förut, fast det tog ett tag innan jag upptäckte det. Hörde en duns mot fönstret/balkongdörren. Samtidigt såg jag Emelias napp komma farandes så jag trodde det var hon. En bra stund senare skulle jag ut på balkongen, då ligger det en liten fågel där. Såg helt borta ut, visste inte vad jag skulle göra med den så jag stoppade med mig den i en handduk. Tänkte försöka haffa en vaktmästare men dom åkte precis när vi kom ut. Så fågeln fick följa med till Jessica, där satt vi och höll koll på den. Ibland piggnade den till men det syntes att det inte var okej. Gjorde flera misslyckade försök att flyga. Så vi beslutade att lägga den lite undangömt och låta naturen ha sin gång. Kunde inte med att slå ihjäl den och det var heller inte långt kvar för den. *Vila i frid lilla pippi* 



Tror anställningsintervjun gick bra idag, var bara mig själv och helt ärlig med axelbekymret. Hon hade två kunder som jag var tänkt för så på måndag ska jag träffa den ena. Sen är det ju upp till mig och kunden om vi känner att det känns bra. Det blir väl ett urval av personer som får träffa samma kund. Men jag är i alla fall ett steg närmare ett nytt jobb. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards