Alla inlägg den 27 juni 2013

Av EliDa - 27 juni 2013 18:44

Japp, idag blev det nytt, ny bakgrund och svarta och gråa toner


 

Av EliDa - 27 juni 2013 09:40

Sitter här med en #ledsen känsla i kroppen. Emelia cyklade glad till dagis men när vi närmar oss grinden börjar gråten hopa sig och hon vill inte gå in. Känner mig så grym som lämnar över till en för henne okänd personal som inte ens jag vet namnet på. Den här överskolningen känns lite fel och jag ska ta upp det på samtalet om en stund. Jag hade väl trott att jag skulle lämna henne på Kotten som vanligt och dom tillsammans gick över till nya avdelningen Myran ett par timmar.


Även om hon snart slutar vara ledsen och har det bra så är det inte kul att se #tårarna som rinner ner för hennes kinder. Vi har ett par veckor kvar innan hon får semester så jag är rädd att hon lagom kommer känna sig hemma tills Skogsgläntan stänger i fyra veckor...ska det börja om sen? Hon har ju haft några tuffa lämningar även på Kotten som jag tror beror på våran flytt. Hon är säkert rädd att jag ska lämna henne. Vem vet om det är så hon tror Pappa har gjort? Hon träffar honom ju men han kommer inte hem till henne varje kväll som han brukade. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards