Alla inlägg den 30 juni 2013

Av EliDa - 30 juni 2013 08:25

Jaha, barnen har kommit och jag hinner inte sitta vid datorn...eller hinner gör jag väl men jag har inte bloggat. Men än så länge sover dom, ska snart se till att dom kommer upp. Emelia sov två timmar på dan igår, efter en riktigt gnällig förmiddag. Sen blev det ju såklart sent på kvällen innan hon somnade...som alltid. Idag ska hon till Rickard över dan, om nu inte han åkt på ett jobbpass...man vet ju aldrig med deras planering. Annars händer det nog inte så mycket, städade igår, tvättstugan imorron så idag kan jag bara vara. Behöver det känner jag för Emelia är duktig på att gå mig på nerverna nu, vilket trots. Eller är det bara jag som inte har så mycket tålamod som jag borde ha? Hon är världens goaste men så vänder det i blixtens hastighet och det blir gnälligt och bråkigt, bara för att jag råkar säga nej till något. Vissa stunder känner man sig som sämsta mamman ever   Men det ska gudarna veta att det inte är lätt att vara ensam med en treåring alla dagar. Det blir väl bättre och när hon sover och jag kan krypa intill och gosa bäst jag vill, ja då svämmar hjärtat över av kärlek    


Isabella har tre dagar (tror jag) kvar att jobba nere på Skogsgläntan. Hon har kämpat på trots att hon åkt på en dunderförkylning. Sommarförkylning eller barnbaciller? 


För Kristoffer är det simskola i veckan, vi ska åka tre dagar så tar Tina honom torsdag och fredag. Det är märkestagning som gäller i år och han är tydligen jätteduktig. Ger inte upp i första taget när det gäller långdyk och simma många längder. Ska bli jättekul att se. 





Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards