Alla inlägg den 25 september 2013

Av EliDa - 25 september 2013 17:22

....är dåligt med inlägg nu, jag vet. Men har haft ordentligt ont i benen så jag har mest suttit i soffan. Nu börjar det bli bättre men det tar nog någon vecka till innan det kommer kännas okej...om inte mer. Saknar träningen och lär väl fått sämre flås när jag kommer igång igen, men det tar jag snart tillbaka hoppas jag. Vikten går i allafall neråt, totalt -7,5 kg nu...känns sååå skönt. 


Emelia är bättre och går nu långa dagar på dagis igen. Hon är hos Rickard denna vecka, få se om vi ska ses något innan det blir min vecka igen. Annars är allt sig likt och jag återkommer när jag är bättre, för jag känner mig lite låg emellanåt men det kan bara bli bättre.


Kram till er   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards