Alla inlägg den 2 januari 2014

Av EliDa - 2 januari 2014 13:33

Ensam hemma för första gången sen förra måndagen, få se hur det känns om några timmar. Har ju haft både mamma, barn och Niklas här i omgångar. Men jag känner att jag behöver min tid också, få göra lite vad jag vill. Idag blir det dock mest tvättstugan och kanske ett par avsnitt av SoA, så jäkla bra serie. Har mest tittat hemma hos Niklas, här får jag sitta vid datorn och kolla men det ska nog gå bra. Under jul och nyår har jag även avverkat Twighlightserien och första delen av HungerGames. Känner mig inte lika rastlös längre och ser gärna film tillsammans med Niklas eller barnen. 


På förmiddagen så var jag på Miroi, sista gången. Är inskriven tom den 7 men då är det inte min halvdag utan hemarbete. Så på onsdag blir det Af för återanmälning och infomöte om aktivitetsrapporteringen som jag ska börja göra nu. 


Synd att förkylning och huvudvärk fortfarande är till besvär, skulle vara skönt med ett pass på gymmet men får väl vänta några dagar till innan jag kickar igång det här året. Gjorde ny invägning och kroppsmätning igår så jag vet vad jag har att börja om med. Har ju blivit lite slarv sista tiden. Men från förra vägningen innan jul så har jag bara gått upp 1/2 kg. Den totala viktnedgången är nu 11,7 kg. Känns så bra, känner mig smidigare och starkare. Men har fortfarande en bit kvar, få se när det känns bra. Men skulle väl ur BMI sett behöva ner minst 10 till och visst det vore toppen. Men lite realistisk kanske jag ska försöka vara, men med små delmål kanske det kommer funka. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards