Alla inlägg den 7 februari 2014

Av EliDa - 7 februari 2014 13:50

Fredag igen, skönt det även om jag bara går hemma. Hunnit med en hel del dom här dagarna ändå. Jobbade i måndags kväll, gick bra även den här gången. Vi blev lite sena så fick stressa för att hinna med tåget och det var nog med nöd och näppe vi hunnit om vi inte hade turen att det var fem minuter sent. I tisdags tränade jag och hämtade hem Emelia. Tog ett pass på löpbandet och roddmaskinen i onsdags. Nu blir det nog vila resten av veckan/helgen...om inte dom stora kan passa den lilla en stund så jag i allafall får ta en pw. Igår var det tvättstuga (igen) besök på af och så vc med Kristoffer på em...full rulle. Det blev lite tårar på Kristoffer då stygnen skulle tas bort. Såret var lite irriterat och han var redan nervös innan så det blev nog för mycket. Lillasyster var med som extrastöd och höll hans hand   


Ny tid på måndag bara för att ha koll så det inte blir värre och mer irriterat. Sen hoppas  vi att det ska vara klart. Fick följa med Anna och handla också innan vc, skönt att få hem det som behövdes. Emelia beställde nämligen pannkaka med kött och lingonsylt till middag. Innan jag förstdod att det var fläskannkaka hon menade hann jag se vanliga pannkakor med köttfärs i....kanske ingen hit med lingon till. Tydligen hade hon ätit det två gånger och ville ha det en tredje gång hemma hos pappa förra veckan. 


Idag har Emelia fått vara hemma, hon har hosta och lite feber, inte den enda som är sjuk på Myran tydligen. Jag har städat och så har vi bakat päronmuffins och ätit rester av flsäkpannkaka till lunch vid tvn och filmer....mys på hög nivå. Nu väntar vi hem dom stora som säkert också längtar efter helg. Sen blir det kycklingtacos till kvällen....ska bli sååå gott   


Trevlig Helg önskar jag och barnen

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards