Alla inlägg den 28 maj 2012

Av EliDa - 28 maj 2012 12:42


 
Idag måndag är jag glad för att.....
 
* dom stora kommer hem igen, det är våran vecka nu :)
 
* sommaren verkligen är här
 
* helgen blev bra på mänga sätt
 
* vi får vara friska och krya
 
* har fått en jumpsuit (pippimönstad) i min ägo.....trots att jag aaaaaldrig skulle ha någon ;)
 
* se Emelia älska att vara ute och leka med vatten

Hos Jenny hittar du flera måndagslistor 

Av EliDa - 28 maj 2012 08:02

Efter en härlig helg kommer oftast en måndag, en väldigt seg måndag. Jag hade jättesvårt att vakna till och Emelia, ja hon sover fortfarande som en gris   Ljuset och värmen gör att vi kommer ur fas fullkomligt, inga rutiner om kvällarna så allt känns bara upp och ner. Jag har ringt Kotten och sagt att vi tar en hemmadag, Emelia får sova tills hon vaknar och jag har börjat städa lite, det måste se lite okej ut när dom stora kommer hem senare. Sen får vi hoppas att det inte blir någon sovstund under dagen så kanske det går att komma i fas igen. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards