Alla inlägg under januari 2014

Av EliDa - 30 januari 2014 10:50

 Jag tävlar om 1 av 3 Flygplan på DVD från Disney hos Agnes
Var med och tävla 
här du också!

Av EliDa - 29 januari 2014 13:06

Troll fångat med händerna i kakburken, kanske borde åka in i finkan tillsammans med den här?  

Av EliDa - 29 januari 2014 13:05

 

Av EliDa - 29 januari 2014 13:03

 

På väg in i finkan kanske?


Av EliDa - 29 januari 2014 12:42

 Jag tävlar om fina Frost-vinster från Disneystore hos Agnes
Var med och tävla 
här du också!

Av EliDa - 28 januari 2014 10:54

Har lämnat Emelia för ett par timmar sen och redan känns det tomt, var likadant förra gången....jävligt jobbigt. Men det brukar bli lättare efter nån dag. Hon har längtat efter sin pappa, riktigt mycket så hon nästan gråtit vissa stunder. Så hon blev glad när jag sa att jag lämnar henne idag och han hämtar. Jag hoppas hon kommer sakna mig lite iallafall   Isabella testar att vara kvar några extradagar, hon ville inte riktigt åka hem till sin pappa. Det har väl varit lite jobbigt där, iallafall i hennes mått mätt. Kan bli mysigt att bara vara hon och jag ett par kvällar, förhoppningsvis kunna prata och ha temys. I eftermiddag blir det gymmet för oss, hon med sin kompis och jag på ett dubbelpass....längtar redan. Gick en timmes pw igår med intervallutning. Ökat upp lutningen till mellanläge 6, vilket medför att det högsta blir 7 och det lägsta 5. Lite tufft men skönt samtidigt, det ska kännas   


I lördags fick Emelia för sig att sova hos mormor, så jag åkte in med henne till Linköping. Isabella hängde också med så vi tog en fika på Espresso House innan vi åkte hem igen. Tog en sväng till gymmet med Anna och sen blev det fest inne hos Annika. Hade inte tänkt följa med ut men ja, jag fick inte stanna hemma för barnen. Dom ville att jag skulle gå ut och kul så då gjorde jag det och kul blev det. Dansade nog två timmar totalt....kändes i benen hela söndagen så inget gym då fast jag tänkt det. Istället kom Pappa, Lisa och Mamma på fika här ett par timmar, det blev väldigt trevligt. 

Av EliDa - 28 januari 2014 10:50

  Kan inte annat än att älska nya fräscha tulpaner

Av EliDa - 28 januari 2014 10:48

  Kristoffers onda tå, han had lidit av nageltrång ganska länge och nu äntligen har han fått komma till kirurgen och skära bort det onda. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards