Alla inlägg under mars 2014

Av EliDa - 28 mars 2014 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av EliDa - 25 mars 2014 11:18

 


Sitter här med gråten i halsen, ekonomin den här månaden går nog åt helvete, jag orkar seriöst inte snart. Om jag ändå kunde få ett timvik som gav ett par tusenlappar extra i månaden, skulle göra mycket till att börja med. Men igår började jag på Miroi igen....nu blir det mer eld i baken, brukar vara så när jag är ute på någon åtgärd. Har dessutom lagt ut den älskade Emmaljungan på loppissidan och fått en ev köpare, 1000 kr in i såfall och det gör det liiite lättare men fan vad jag kommer sakna vagnen. Samtidigt är Emelia snart 4 år och för stor för att åka vagn. Så det är bara att sälja av den. Borde även gå ner i källaren, ta tag i en urrensning...kanske sälja av en massa scrapsaker, sitter ju aldrig med det och ja jag har 4 flyttkartonger med saker och förvaring till pysslet. 

Känner mig även ledsen för att jag lämnat Emelia och hon ska till Rickard i eftermiddag. Blir så tomt, samtidigt som jag är sååå trött efter en vecka där man har allt ansvar själv. Att det ska vara så jobbigt med ensamhetskänslan varje vecka. Saknar dom stora också men det är lättare att hantera.....vet att det blir lättare med tiden även med Emelia men just nu är det tungt som fasen 

Av EliDa - 19 mars 2014 13:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av EliDa - 19 mars 2014 13:51

Dagarna går sin gilla gång, varje dag är ganska lik den andra.....tråkigt är vad det är som oftast. Men nu har jag i allafall barnen hemma igen. Och förra veckan var helt okej, var på en kul fest på fredagen. Blev rätt onykter men kanske inte så konstigt om man är i obalans med knopp och kropp. Men ingen större bakiskänsla dagen efter så det var skönt. På kvällen fick jag ta Emelia då R inte mådde bra så hon har varit här i stort sett hela tiden sen dess. Jag jobbade i måndags så då fick hon vara där. Igår blev det ett M~Fitpass, två veckor sen sista träningen så det är dags att komma igång igen. Annars händer det inte så mycket i mitt liv som jag vill berätta om öppet   

Av EliDa - 11 mars 2014 11:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards