Alla inlägg den 1 februari 2013

Av EliDa - 1 februari 2013 14:24

Äntligen fredag, ska bli så skönt med helg igen även om jag blir ensam med Emelia på da´n imorron. Rickard kör sin schemalagda lördag till Stockholm så han ger sig iväg tidigt. Hoppas på en liten sovmorron. Emelia sover fortfarande sin middagslur efter dagis så då blir det säkert lite senare ikväll. Hon har varit trött dom två sista dagarna så det blir skönt för henne också med helg. 


Vi går in i korta februari nu, det märks att vi går åt vårhållet. Det blir ljusare tidigare och är ljust tills efter 16. Har även börjat höra fågelkvitter på vägen hem och när jag sitter vid datorn....underbart. Idag skiner även solen, det gör så mycket för humöret. Tog med en farbror ut på promenad runt huset på jobbet, var lite jobbigt för axeln att skjuta på uppför men det är inget som känns nu. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards