Alla inlägg den 17 mars 2012

Av EliDa - 17 mars 2012 09:17

Är det någon som saknar mig när jag inte skriver på några dagar, någon som läser överhuvudtaget? Även om det inte är det så gör det inget, jag skriver för min egen skull, för att få lite av mitt liv dokumenterat. Sen är det ju en bonus när någon läser och kommenterar, det ska jag inte sticka under stol med. 


Veckan utan mina fina stora har varit sig lik, samma gamla vanliga rutiner. Oftast går vi ut en stund på eftermiddagen också. Emelia älskar att gunga så det vill hon gärna göra, även dra lilla docksulkyn ute och blåsa såpbubblor är poppis. Det känns både lättare och roligare att ge sig ut även på eftermiddagen, både varmare och ljusare en bra stund in på sena eftermiddagen. 


     


Vi behöver köpa en vårjacka + skor till henne nu, det blir lite för varmt med fodrad regnjacka och kängor. Nästa lördag är det barnloppis så då ska jag sälja av lite igen (förhoppningsvis) och kan säkert göra några fynd då. 


Idag blir det lugnt fram tills eftermiddag, då ska vi åka och fira Emelias farfar som fyller år just idag. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards