Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Ikeashopping

Av EliDa - 22 november 2010 06:07

Så var det måndag igen då, helgen gick rasande fort som vanligt, har inte hunnit med att blogga. I lördags kom jag på att jag ville åka till Ikea så det gjorde vi, köpte en massa ljus och lite småförvaring till barnen. En fika på Ikea tog vi också och Emelia fick sin medhavda lunch. Isabella tog även en shoppingtur in till Gina Tricot och köpte en collegetröja för en del av presentkortet hon fick av sin morfar och bonusmormor i födelsedagspresent.


Vi fortsatte även till Plantagen för att kolla efter målarfärg. Rickard hade nämligen fått för sig att det fanns där men det gjorde det inte. Det blir nog en tur dit igen i veckan, vi har ett presentkort och jag skulle vilja ha två ljusstakar till våra vardagsrumsfönster. Såg nämligen Tyra och kom på när vi åkte därifrån att jag nog vill ha en eller två. Tror den skulle passa bra i vardagsrummet där vi har två mindre fönster.


Vi ska även ta ner julkartongerna och inventera inför advent. Det brukar alltid vara trasiga lampor och annat och jag vill ju ha det klart ett par dagar innan första advent. Julgardiner ska också upp, sen är det bara att hoppas det inte blir alltför skitigt när dom kommer och byter ut våra element. Hade varit skönt att ha det klart men vi får nog vänta ett par veckor till. Så några tvättade fönster blir det inte men det är ju så mörkt ändå så ingen lär se dom   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EliDa - 17 februari 2015 11:43

Tiden springer iväg, vilket gör att jag inte riktigt hinner sitta vid datorn och Blogga. Men ett litet inlägg kommer här för den som vill läsa. Har ledig dag idag efter helgens jobb, rätt skönt. Ungarna sysslar med sitt och har Sportlov. Sen sist jag...

Av EliDa - 10 januari 2015 13:45

Hade en ledig dag igår, rätt skönt intill helgen så det blir längre sammanhängande ledighet. Tog med mig Emelia till CityGross med bussen och handlade. Sen plockade jag ner alla julsaker i kartongerna och när Krille kom hem fick han hjälpa mig att bä...

Av EliDa - 1 januari 2015 19:03


2014 är slut och 2015 har bara börjat. Blev ett helt ok firande med vänner, ett par sambos till dom och så barn och ungdomar. God mat och dricka i måttliga mängder. Vi får väl se vad detta året för med sig, tänkte iallafall fullfölja körkortet, har k...

Av EliDa - 11 december 2014 13:45

Jag har ju faktiskt kommit igång rätt bra, även om det är många låsta inlägg. Men jag är i en svacka nu så jag behöver ventilera. Jag laddar för jobb 16-21, sen är det jobb imorgon dag. Sen får jag ledigt tre dagar, skönt. På måndag har jag körlektio...

Av EliDa - 9 december 2014 17:59


  Klicka för större bild     I år har jag tagit mig tid och pengar att göra en paketkalender till Emelia. Köpte ett gäng Little Pet Shops på en loppissida. Så i dom flesta påsar (som jag hittade på Ikea) ligger det små djur och andra saker. I vis...

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards