Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av EliDa - 7 augusti 2011 20:51

Frågade Rickard i förmiddags om vi skulle bjuda hit någon av våra föräldrar på fika. Det var ett tag sen vi såg någon av dom, det har ju varit rätt mycket jobb, först jag och nu han. Men fick inget vettigt svar så jag gav upp den tanken. Men på eftermiddagen ringde hans föräldrar och frågade om vi skulle vara hemma, så dom kom på en spontanfika....väldigt trevligt. Trodde att Emelia skulle börja gråta som vanligt när någon kommer innanför dörren men icke. Det gick hur bra som helst, hon t. om sträckte ut armarna mot farfar, tror minsann hennes hjärta klappar lite extra där       

Av EliDa - 7 augusti 2011 19:04

Usch, jag har söndagsångest....inför ett inbokat tandläkarbesök imorron. Jag avbokade det i tosrdags då det inte funkade med Emelia, inte så lätt att gå dit ensam med henne. Imorron har Isabella tid samtidigt så då kan vi hjälpas åt. Ska till tandhygienisten igen och säkert kommer jag få påbackning. Det är så svårt med nya vanor, jag har alltid slarvat med tandtråd trots att jag verkligen försöker lära mig. Jag började så bra efter vårens besök men sen började jag slarva igen. Dessutom så känns det som det aldrig blir bättre, det fortsätter blöda i tandköttet varje kväll. Nu har jag testat mellanrumsborstar några gånger och verkligen försökt göra det varje kväll. Efter imorron måste jag bli mer noggrann annars är jag väl snart tandlös   

Av EliDa - 7 augusti 2011 10:51

 

Grattis Jessica och Fredrik till er pojke Melvin


Igår kväll 21.03, 3 dagar efter Bf kom äntligen den lille pojken, 2790 gram och 46 cm och väldigt söt. Alla mår bra även om förlossningen blev lite tuff. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards