Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av EliDa - 25 augusti 2011 17:57

Nu har kindtanden på andra sidan spruckit fram, såg det förut när hon låg i vagnen och gapade. Det var rätt rött och svullet runt om men det verkar som det värsta onda är över. Skönt att hon är pigg och glad igen....och går, nu släpper hon möbler och annat hon tar stöd mot och går alldeles självmant från punkt A till punkt B. Är så glad och stolt och hon också, hon är så jäkla söt när hon trampar iväg. Igår sprang hon nästan, det var så överkroppen inte hängde med och det slutade ju såklart med att hon stod på knä innan hon kom fram till mig.


Hon har sagt ett ord ganska länge....dode, det betyder fluga för hon säger det när hon ser flugorna vi har som husdjur (ovälkomna sådana) Nu ska jag fixa iordning lite här, R kommer snart hem med mat. Det är eko i kyl och frys och vem orkar handla utan mat i magen. Så det får bli skräpmat idag så kanske vi orkar handla lite senare så det finns något hemma imorron. 

Av EliDa - 25 augusti 2011 12:27

En långpromenad är avklarad, idag blev det runt Veta i halvrask fart stor del av rundan som tog ca 90 minuter. Dessutom var större delen av grussträckan täckt med några cm tjockt lager smågrus. Det var rätt tufft att dra vagnen i men det är ju bara bra med lite motsånd. Fick upp flåset rejält och var bra varm när jag kom hem. Emelia somnade då ca 2/3 var avklarade och vaknade precis utanför dörren. Ligger och pratar för sig själv så jag ska ta och få in henne så vi kan äta lite lunch, får skriva mer sen   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards