Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av EliDa - 9 augusti 2011 12:07

Jaha, så sitter man här själv då med bara Emelia som sällskap, eller det är ju inte så bara :) Kristoffer blev hämtad av en kompis mamma förut, dom bor på landet så inte så lätt att skicka iväg K själv. Snällt när dom ställer upp för hämtning och lämning. Isabella har en kompis på besök så dom kollar film på hennes rum och jag hoppas dom sköter sig ;) Lunchen är på gång, blir pasta med skinkröra...rester från igår. Finns inte så mycket hemma och jag skulle verkligen behöva handla. Fan, blir ju så låst när Rickard jobbar som han gör. Igår var han hemma ganska sent. Har kollat med Anna men hon var lite upptagen. Men det löser sig, det gör det alltid. Men måste nog få ändan ur nu och boka tid för kurs så jag kommer igång. Nu är nog makaronerna klara så jag ska ta och kolla till dom. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards