Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av EliDa - 4 oktober 2010 22:12

Nu blir det snart sängen, ska bli skönt efter den här dagen. Det är rätt jobbigt att ställa om från att ha ett barn hemma till att ha tre. Det tar någon dag att komma in i tänket, att vänja sig vid mer liv i luckan och planering av tid för att hinna det man ska. Det blev stressigt med maten innan scouterna, skulle förbi biblioteket också. Det värsta jag vet är att stressa, jag är hellre tio minuter före än precis i tid. Kristoffer fick cykla i förväg så dom hade börjat lite när jag och Emelia kom ifatt. Strax efter oss kom Rickard, han kom hem när vi skulle gå så han fick äta lite och sen tog han cykeln till Missionskyrkan.


Det var märkesutdelning och äntligen fick han ett märke min lille pojk, ett märke med Spårarscout som han tillhör. Vi har även beställt en t-shirt, han behövde ha en storlek större så han får vänta på sin. När vi gick hem hämtade jag ut Ellospaketet Är liiite besviken, overallen till Emelia kommer förmodligen vara på tok för stor i höst, det är ju det som är nackdelen med beställning på nätet. Nu finns den inte kvar i svart så jag tänker ändå behålla den, hon lär nog kunna ha den i vår istället. Det är enkelstorlek 80 på den, nu har hon 68. Får försöka hitta en annan overall i slutet av månaden.

Av EliDa - 4 oktober 2010 12:42

Min EFIT dag är i rullning, även om en dag kan vara innehållslös är det kul att fota det man gör. Snart ska jag stoppa ner min lilla gnällfia i vagnen och gå möta Kristoffer med kompis i skolan. Hon sov inte så länge på sin förmiddagslur så det börjar bli dags för en tupplur till.

Tror jag tar svängen förbi macken och köper några goda kanelbullar, det är ju ändå Kanelbullens dag     

 

Av EliDa - 4 oktober 2010 10:06

Då var det dags igen för en fotodag. Som vanligt så uppdateras inlägget under dagen med fler bilder så titta gärna tillbaka.

  Här hittar du andra som kör E F i T

Vill du kolla in mina andra E F I T dagar så finns dom på kategorin E F I T

Lämna gärna en kommentar så tittar jag tillbaka :)


                             



Tack för besöket

Kommande dagar för E F I T är:

Söndag 31 oktober
Lördag 13 november och/eller torsdag 25 november
Söndag 5 december och/eller onsdag 22 december

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards