Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av EliDa - 8 oktober 2010 21:29

För ett tag sen gick jag med i Buzzador och idag kom det ett paket från Natusan i brevlådan. Det jag fick var en stor förpackning med First touch extra sensitive tvättservetter + sju mindre, jag fick också en tub med First touch zinksalva + sju små tuber.


Dom mindre förpackningarna/tuberna är meningen att jag ska dela med mig av till andra bebismammor och sen få lite åsikter om att rapportera in till Buzzador. Ska bli kul att testa på att buzza och i slutet av månaden kommer ännu ett paket med en annan kampanj men det tar vi då.


Mitt Buzzadorpaket med Natusanprodukter


Vill du också bli en Buzzador och utan kostnad testa nya produkter och tjänster?


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


Mitt namn på Buzzador är Mamma970210 och via denna länk kan du följa några instruktioner för att registrera dig, då får även jag några poäng som tack för att jag tipsat dig. Sen är det bara att vänta på en kampanjinbjudan. För mig tog det nog bara en vecka.


Av EliDa - 8 oktober 2010 21:20

Känslan av ett helt städat hus är förbaskat skön, nu är det även rent i Kristoffers rum. Men jag har inte haft någon bra dag, har varit så lättirriterad och trött då jag inte kunde sova så bra inatt. Men det blev bättre när Rickard kom hem och höll om mig. Kristoffer kollar film, jag surfar, Rickard sover och Isabella är på fritidsgården med tjejerna. Imorrn är det innebandy och kalas för Kristoffers del, vi andra kommer nog bara ta det lugnt. Men jag tror Isabella skulle på tjejkväll hos en kompis imorrn och sova över. På Söndag fyller Rickards mormor år så då ska vi dit och fira henne.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards